Kan jeg angre på mitt kjøp?
Ja, innen 14-dager.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp gjennomført i vår nettbutikk. Angreretten forutsetter at du overholder angrefristen, altså at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt leveransen gir oss melding om dette. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid, og senest innen 14 dager etter at du benyttet angrefristen. 

Du vil dermed få refundert det du har betalt for varen, men må dekke kostnaden for returen selv. 

Trendit forholder seg til regler og forskrifter angående heving av forbrukerkjøp. Disse reglene kan gi deg en generell rett på 14 dager fra leveringsdatoen til å angre kjøpet, men du må være oppmerksom på at det er spesielle bestemmelser i reglene knyttet til tidsbestemte ytelser og varer som forringes raskt, som for eksempel visse mat- og drikkevarer. Disse bestemmelsene kan innebære at den generelle angrefristen ikke gjelder for mange av varene Trendit tilbyr sine kunder.

Det kan derfor hende at angreretten din ikke gjelder avtaler om:

  • levering av varer som forringes eller raskt når utløpsdatoen;
  • levering av forseglede varer som av grunner knyttet til helse og hygiene ikke er egnet for retur samt der forseglingen er brutt etter levering;

Kan jeg teste det jeg har kjøpt?

Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet. 

Angrerettskjema medfølger sammen med din ordrebekreftelse.
(Se nederst på din e-post fra oss.)

Alle returer skal sendes til: 

Holstad Consulting AS / Trendit.no
Sørkedalsveien 703, 0758 Oslo. 

Angreskjema finner du her

Kundeservice

Du kommer enkelt i kontakt med oss på: kundeservice@trendit.no